TUZ LAMBASI



Selam güzeller...
Kısacık bir aradan sonra sizlere bir tuz lambası yazısı ile geldim. Uzun yıllardır isteyip bir türlü nasip olmadığı ve geçtiğimiz günlerde büyük buluşmanın yaşandığı bir lamba❣️
Bunca zaman nasıl yaşamışım sensiz diyorum 🎈
İnstagramda tuz lambası satan emirtuzlamba hesabına rastladığımda anladım ki tuz lambaları hakkında sığ bilgilere sahibim...Meğer ne çeşitler varmış hatta sizler için bir kaç görsel de paylaşacağım almak isteyenlere fikir olması açısından...
Unutmadan faydalarından da söz etmek istiyorum Şıklığının yanında sağlığımız için faydaları şunlar:
❣️Astım

❣️Bronsıt

❣️Nefes darlığı

❣️Migren

 ❣️Uykusuzluk

❣️Horlama


❣️Stres vb.







Sonuç olarak ben inanılmaz memnunum ve böyle bir lambaya sahip olduğum için çok mutluyum. Bu arada benim tercihim küre şeklinde oldu çünkü kendimi kahin gbi hissettiriyor 😂

Benimkinin fiyatı 50₺ Diğer çeşitleri güvenli alışveriş hızlı Kargo ve fiyat bilgisi için emirtuzlamba tıklayın. 👍🏻
Dilerim sizler için yararlı bir yazı olmuştur. Bir sonraki blog yazısında görüşmek üzere sevgiyle kalın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar