Farmasi porcelain pudra

Selam kızlar...
Sizlere kısa sürede gönlümde taht kuran ponçik (küçük değil yanlış anlaşılmasın evladiyelik 😂 şair ponçik derken sevilesi anlamında kullanmıştır.) bir pudradan bahsetmek istedim. Methini etrafımdaki herkesten çokça duydum fakat bi türlü deneyimleme fırsatı bulamamıştım. İçime nasıl oturmuştu anlatamam 🌝 Nihayet sevgili Esma sayesinde kavuştum 😍 


Sizleri sıkmadan kısaca söz etmem gerekirse incecik yapılı ciltte bebeksi bir duruş sergileyen ne mat ne ışıltılı ama sağlıklı bir görünüme kavuşturan bi pudra ayrıca gramajı oldukça büyük sizi uzunca bir süre götürecektir. Size tavsiyem fondöten üstüne değil de yalnızca baz uyguladıktan sonra kullanırsanız daha iyi bi verim alırsınız. 



Ürün farmasinin en pahalı ürünlerinden olsa da parasının her kuruşunu hak ediyor ve yine belirtmeliyim ki zaman zaman %50-60 gbi indirimlerle de kataloglarda karşımıza çıkıyor. 

Normal fiyatı 90₺ ama indirimlerde ki bu ayki katalogda 40₺ ye kadar düşüyor. 


Ürüne ulaşmak satın almak ya da diğer ürünler ile ilgili kafanıza takılan bi durum olursa sevgili farmasiylehayallere tüm sorularınızı sabır ve içtenlikle cevaplar. Ayrıca kendisiyle iletişime geçip farmasiye üye olursanız tüm ürünlere %30 luk bir indirimle sahip olabilirsiniz.

Farmasiye ait aşık olduğum diğer bir ürünle ilgili yazım da bu yazının ardından sizlerle...Ürünlerin fotoğraflarına aşağıdan ulaşabilirsiniz 👇🏻
Beni İnstagram üzerinden takibe almak isterseniz 👉🏻 Kubishhha
Bakımlı kalın...❣️


Yorumlar

Popüler Yayınlar