Emily göz ve dudak kalemleri 211 119 114 108

Herkese merhabaaa... Sizlerle bu kez meşhur ve herkesin gönlünde taht kurmuş golden rose'un yan markası olan emily göz kalemlerinden söz etmek istiyorum. Bu kalemler o kadar çok seviliyor o kadar çok alınıyor ki her blogda herkeste görmek mümkün bulmak ve satın almak çok rahat...Üstelik narin kadife hesabının sahibi sevgili Ece İçen'in bu kalemler ile ilgili bir videosu youtube da mevcut, kendisi de benim gibi emily kalemlere bayılıyor bilakis Mac'in kinda sexy rujuna dupe gösterilen kapış kapış satılan emily 211 ruju gibi birazdan görsellerde göreceksiniz. Öncelikle ben çok fazla renkli kalem kullanan biri değilim fakat bu güzellikler karşısında kayıtsız kalamadım. Aklımda kalacağına makyaj çantamda kalsın dedim ve satın aldım. Renklerin harika oluşu mu dersiniz renk skalasının genişliği herkese hitap edişi mi yoksa sürümündeki kolaylık mı dersiniz, yağ gibi akıyor...Bence bütün high end markalara taş çıkartcak cinsten...Bu kalemler her türlü övgüye layık! Hadi şimdi yakından inceleyelim...




Gördüğünüz gibi bende emily kalemlerin 4 rengi mevcut ki biri dudak kalemi diğer 3 kalem ise göz kalemlerim... Numaraları sırasıyla 211 119 114 ve 108 Dudak kalemim daha öncede belirttiğim gibi Mac'in kinda sexy rujuna dupe gösterilen 211 numaralı şeftalilik barındıran ve benim en çok sevdiğim tonlarda olan bir dudak kalemi o kadar doğal ki kendisi gönlümün efendisi ben dudak kalemlerini ruj gibi uygulamayı seviyorum üstelik rujdan çok daha kalıcı...Kimi zaman ise rujun kalıcılığını artırmak adına rujun altına baz olarak ya da dudak şeklini daha da ortaya çıkarmak için kullanabilirsiniz...Şimdi gelelim kalemlerin rengine...Renkleri net görebilin diye filtre yok bileğimdeki rengin birebir aynısı...




Renkler tam olarak böyle hanımlar sondaki 108 numaralı mor renk inanılmaz kalıcı kahverengi gözlerin mor renkli kalemlerle daha da ortaya çıktığı bilgisini edindiğimden bu yana mor kalemlere ilgim arttı ve görmüşken de bu kalemi almadan edemedim.Bu kalemleri ister göz içine ister renkli eyeliner gibi göz kapağınıza uygulayabilirsiniz. Aklıma gelmişken 108 her ne kadar eye pencil diye geçse de bence mor ruj olarak da kullanılabilir çünkü tonu inanılmaz güzel...119 numaralı kalem sedefli gibi dursa da aslında gözde hiç de abes durmuyor...114 koyu bir yeşil deep green diyebileceğimiz türden...






Şeker gibi göz ve dudak kalemleri 211 119 114 108 vakit kaybetmeden siz de bu kalemlerden edinin...



Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Stay in love 💕 💋 😍








Yorumlar

Popüler Yayınlar