Essence eyebrow stylist set 01 natural


Herkese selaaaam...Uzun bir aradan sonra bloguma döndüm buraya bir şeyler yazmayı ne de çok özledim bir bilseniz. Meslegim öğretmenlik ve yoğun bir çalışma döneminden dolayı bir süre burası ile ilgilenemedim.


Şimdi kolları sıvayıp severek kullandığım bir ürünü sizlerle de paylaşmak istedim. Başlıktan da anladığınız gibi Essence in eyebrow stylist set 01 natural bunca zaman 'amaaaan ne gerek var! Bir de kaşları doldurmakla mı uğraşacağız.' Derdim. Ama şimdi doğru kullanıldığında ne kadar güzel bir şey olduğunun bilincine vardım.Yani dikkatli kullanımda harika kaşlara sahip olabilecekken aksi bir durumda İDO nun kaşlarından farksız olur. 😄 Ben kaşlarıma setteki açık rengi uygulamayı tercih ediyorum. 



Koyu rengin 'hey! ben burdayîm dostum evet evet kaşlara bir bak yakıyoruz farkındayım adamım...' etkisi yaratmasını hiçbirimiz istemeyiz öyle değil mi? :) Üstelik yalnızca kaş farı olarak değil göz farı olarak da kullanabilirsiniz. Bu şekilde kullanmadığınız rengi de değerlendirmiş olursunuz. Şimdi "bu kadar güzel şey söyledin hiç mi eksik bir tarafına rastlamadın muallime hanım" dediğinizi duyar gibiyim.Sakin olun, teker teker gelin! :D Evet ne yazık ki benim için tek eksi yanı inanılmaz derece de tozutması ki görsellerde belli oluyor... :( Allahîm resmen léş gibi olmuş nasıl da çirkin bir görüntü. :/  Amaaan urban decay farların bile tozuttuğunu düşünürsek essence tozutmuş da kıyamet mi kopmuş. Sen de tozut bacım senin ne eksiğin var :D :D  Açıkçası ben bu durumu çok da önemsiyorum. Cümlelerime son vermeden önce ürünü gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Ben alalı epey zaman oldu o yüzden güncel fiyat bilgisine sahip değilim ama yine de belirtmeliyim ki ben bu ürünü 9.90 tl gibi bir fiyata aldım. Umarım sizler için yararlı bir yazı olmuştur. Henüz kaş farı ile tanımamış arkadaşlara bilakis... :) Beni instagramdan Kubishhha adıyla aratabilirsiniz. Sevgiyle kalın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar