Farmasi makyaj sabitleyici sprey

Tekrardan selam kızçeler...
Bugün çalışkan bi blogger, yarıyıl tatiline girdiği için hunharca blog yazısı hazırlayan bi öğretmen olarak siz makyajseverlerin ilgisini çekecek son derece başarılı bir ürünle karşınızdayım. 
Bir önceki blog yazımda sizlere bayılarak kullandığım Farmasi porcelain pudradan söz etmiştim.

 Bununla beraber kimilerin cildi pudra kullanımı sonrası pul pul dökülürken kimleri ürünlerin yüzlerinden dakikalar sonra uçtuğunu ve gün içerisinde makyaj tazelemekten bitap düştüklerini dile getiriyorken ki o tayfa içerisinde ben de bulunmaktayım daha doğrusu bulunmaktaydım.(Söz konusu pudra Farmasi porcelain değil. O bebeksidir, candır 😂 Sözüm yedi kat el pudralara...)

 Yine Esmacığım sayesinde bu sabitleyici sprey ile tanıştım. Tamam herkes çok seviyordu ciltteki pudra görünümü yok ettiği söyleniyordu ama bana şehir efsanesi gibi geliyordu nedense sonra pudra uygulamasında sinir krizleri geçirten o pul pul görünüm oluşunca tam zamanı dedim hem o görüntüyü alacak mı bi göreyim hem de makyajımı sabitleyeyim. 

Veee gözlerime inanamadım size tüm samimiyetimle söylüyorum ki pul pul o pudra görüntüsü 0 😍 
Üstelik makyajım yüzüme zamk gbi yapıştı. Ve asla cildimde yapış yapış bi his bırakmadı. Ki en korktuğum şey yapış yapış bir his oluşması ama çok şükür asla olmadı 0 yani ne diyebilirim ki aşığıyım delisiyim hastasıyım. 

Kızlar bide çoook uygun bir fiyat ki kaçmaz net! Sanıyorum ki 15₺ gbi bir fiyatı var bu ay. 
En büyük firmalara en pahalı sabitleme ürünlerine bin basar. 👍🏻 
Sözünü ettiğim ürüne yine sevgili farmasiylehayallere  den ulaşabilirsiniz. ❣️ Beni instagramdan takip etmek isterseniz 👉🏻  kubishhha
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle...Bakımlı kalın😘

Yorumlar

Popüler Yayınlar