Ottoman body yüz Ve vucüt maskesi


Tekrardan selam  kızçeler...❣️Bugün sizlere kısa sürede gönlümde taht kuran bana diğer maskeleri unutturan bir üründen söz etmek istiyorum. 


Olayı en başa sarmak gerekirse birkaç ay önce denediğim bir maskenin cildime değdiği anda orayı alev alev yakması bende maskelere karşı mesafe yaratmıştı. Ta ki maske ihtiyacımın iç sese dönüşmesinde sonra papaza kızıp oruç bozulmaz dedim ve bu maskeyi (Ottoman Body) denemeye karar verdim. Şimdi iyi ki önyargılı davranmadım diyorum. Sizlere bendeki etkilerini maddeler halinde açıklayacağım  😉

🧞‍♀️Kapağı açarken sizi güzel bir koku karşılayacak ki ben koku hassasiyeti olan biriyim o nedenle direkt olarak kil kokusuna tahammül edemezdim bu birinci artısı...👍🏻

🧞‍♀️Diğer kil maskelerinin aksine yapısı yumuşacık 😍

🧞‍♀️Sürümü inanılmaz kolay adeta yağ gibi kayıyor ciltte...😌

🧞‍♀️ Yüzümde asla ne bir sivilce ne de akne oluşmadı ❤️

🧞‍♀️Su ile çok rahat cıkıyor, maskeyi çıkaracam diye cildinize kese yapmaya gerek yok 😂

🧞‍♀️Yıkama sonrası kızarıklık yaratmadı...👍🏻

🧞‍♀️Uzun ve düzenli kullanımda siyah noktaları yok ediyor. 💪🏻

🧞‍♀️ Yüz ve vücutta kullanım için uygundur. 🙏🏻

🧞‍♀️İster tüm yüzünüze ve ya cildinize ya da benim gbi belli noktalara uygulayabilirsiniz. 

🧞‍♀️Oldukça bereketli 👍🏻

🧞‍♀️Maske sonrası cilt pürüzsüzleşiyor ve makyaj için kusursuz bir zemin meydana geliyor. 😉

🧞‍♀️Elimi yüzüme götürdüğüm andaki ipeksilik 10 üzerinden 10 

Sizlerin de maskeye ihtiyacı varsa kübişten naçizane öneridir 😘

Ürünü kendi sitesinden @ottomanbody_tr 47₺ gibi bir fiyata alabilirsiniz. Tabi bu fiyat çoklu alımlarda daha uygun oluyor.
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. 
Beni instagramdan takip etmek isterseniz Buraya tıklayabilirsiniz. 
Yeni bir blog yazısında görüşmek dileğiyle, bakımlı kalın...❣️

Yorumlar

Popüler Yayınlar