Ahşap makyaj Organizerı

Herkese selam kızçeler...Bugün sizlere hazır haftasonu iken dün elime ulaşan ahşap makyaj organizerından söz etmek istiyorum. Hafta içi okula gidip gelmekten ne ışığı yakalayabiliyorum ne de bir seyler yazmaya mecalim kalıyor hal böyle iken size sıcağı sıcağına bu blog yazısını yazmak istedim. 

Hemen en çok kullandığım ürünleri organizera yerleştirdim. Sabahları çekmeceden almaya üşendiğim için çoğu kez makyajsız çıktığım doğrudur. 😂
Ben daha da doldururdum ama tıkış tıkış edersem almak istediğim şeye karar veremeyeceğimi biliyordum. Az ve öz olsun istedim. 




Şu çekmecenin derinliğine bakar mısınız benim devasa büyüklükteki chanel pudramı rahatlıkla içine aldı hatta bi tane daha girer içine o derece 👍🏻













Boş halini de sizlerle paylaşmak istedim almak isteyenlere detaylı bir fotoğraf olsun her açıdan. Bu  arada yan taraf gördüğünüz gibi peçete bölmesi...Çok Harika düşünülmemiş mi sizce de!? 😍
Boyutu son derece iyi...Sipariş verirken acaba küçük mü gelir diye düşünüyordum ama beklediğimden çok daha güzel geldi. Belirtmem gereken en önemli kriter ise aynı gün kargoya  verilmesi ve kapıda ödeme olması. Kapıda ödeme birçoğumuz içim en önemli detay değil mi sizce de? 👍🏻 Müthiş avantaj kolaylık🤩 Bu arada bu organizerlar boy boy ve değişik çeşitlerde benim tercihim kirpikli olandan yana...Üstelik her rengi de mevcut ben bunu o kadar çok beğendim ki başka rengini de sipariş ettim. O da geldiğinde instagram hesabımdan paylaşacağım. Ama o zamana dek sizlere fikir olması açısından aşağıda diğer renklerini de paylaştım. Tabi hangi hesaptan satın aldığımı da fotoğrafların sonunda bulabilirsiniz. 👇🏻 unutmadan söyleyeyim bendeki 29.50₺ diğer modelleri farklı fiyatlarda 34 olan da var 26 olan da tercih sizin...Kargo bedeli ile de yine bir ahşap organizera göre son derece uygun fiyatlı oluyor. Tavsiye ederim... 👍🏻








Buraya tıklayarak siteye ulaşabilir siparişlerinizi verebilirsiniz. Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Bir sonraki blog yazısında görüşmek dileğiyle...Bakımlı kalın...😘
Beni instagramda takip etmek isterseniz Kubishhha tıklayınız





Yorumlar

  1. Merhaba, 3. Ruju nerede bulabiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım farmasi likit mat ruju kastediyorsunuz. Farmasi satan herhangi birinden ya da instagram hesabından satın alabilrisiniz

      Sil
  2. Tam olarak hangisini kastettiniz? biraz karışık yerleştirmişim çözemedim hangisinden söz ettiğinizi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar