Fotoğrafa dair her şey (@foto_baski)

Günaydınnn kızçeler...
Uzunca zaman geçtikten sonra art arda blog yazma isteğime engel olamıyorum. 
Aslında  buna sebep biraz da sizlerin de ihtiyacı ve ilgisi olduğunu düşündüğüm anı ölümsüzleştirme duygusu...Dürüst olmak gerekirse bundan yaklaşık 1ay evvel telefonumda fotoğraflarıma bakarken neden bastırmıyorum elimin altında küçük bir albüm olsa keşke arada çıkarıp geçmişi anımsarım sevdiklerimle de paylaşırım diye içimden geçirdim.
Tam da bu noktada @foto_baski hislerime tercüman oldu. Hemde öyle bir fiyata ki inanamamıştım.
İnstagram profillerini inceledim ve bendeee en sevdiklerimle anlarımı ve en sevdiğim fotoğraflarımı telefon ya da bilgisayarda geri planda bırakmaktansa bastırmayı tercih ettim. Elimin altında bana huzur ve mutluluk veren fotoğraflarımın olması müthiş bir şey...Üstelik bu denli uygun fiyata ise tadından yenmez 👍🏻
Ve sanırım hayatımda aldığım en hızlı kargolardan biriydi inanın hızlarına ben bile inanamadım. Kargo beklemeyi sevmeyen tez canlı biri olarak bu kadar hızlı sürede elime ulaşması beni oldukça mutlu etti. 



50 adet polaroid baskı fotoğraf yalnızca 20₺ iken bence siz de derhal en sevdiğiniz fotoğraflarınızı seçip bastırın.Bendeki polaroid baskılardan 10*10 boyutlarında, 15 *15 notlu ve notsuz seçenekleri de mevcut...



Sizlere biraz da benim fotoğraf basımımda neler yaptığımı ve sizlere de rehber olması açısından neler yapmanız gerektiğinden kısaca söz edeyim;



Ben önce en sevdiğim 50 fotoğrafı telefonumda bir klasörde topladım. Siteye yükleme aşamasında tuş kilidinin kapanmamasına özen gösterin aksi takdirde foto yükleme kesintiye uğratabiliyor. Yükleme tamamlanana dek tuş kilidinin aktif özeliğini kaldırın ya da telefonun başında durun ki ekran kararıp fotoğraf yükleme sekteye uğramasın. Kimi zaman bazı fotoğraflar yükleme sırasında  boyutların uygun olmaması durumunda yüklenmeyebilir şakın endişelenmeyin. Albümdeki seçtiğiniz 50 fotoğrafın ekran görüntüsünü alıp siteye yükleyin site zaten kırpma işlemine uygun tasarlanmış yani ekran resmini alıp yüklediğiniz fotoğrafları kırparak basacağınız boyutlarda olmasını sağlayacaksınız...

Yalnızca polaroid baskı değil tablolar, puflar ve daha bir çok ürün var zevkinize en uygunu en sevdiğiniz fotoğrafınız ile ölümsüzleştirin.
5 Maddede söz etmek gerekirse;
✔️Aşırı hızlı kargo
✔️İlgili insanlar
✔️Yüksek kalitede baskı
✔️Ölümsüz anılar
✔️Sonsuz mutluluk... ❣️


Fotoğraf basımının her aşamasında bana inanılmaz yardımcı oldular sabırla sorduğum her soruya attığım her mesaja anında ve açıklayıcı geri dönüşlerde bulundular.

Sizde bu tarz ya da farklı boy ve tasarımlarda fotoğraflarınızı bastırmak isterseniz gönül rahatlığı ile sizlere @foto_baski yı öneririm. 😏👍🏻 (Bu profili ziyaret ederek baskılar hakkında detaylı bilgi ve görsellere ulaşabilirsiniz. ) Ayrıca internet sitelerine ulaşmak fiyat bilgisi ve ürün çeşitliliği hakkında aklınızdaki tüm soru işaretlerine cevap olması adına https://fotobaski.com.tr/ tıklayınız...
Bencil davranmayın hediye için Harika bir fikir bence arkadaşlarınıza böyle bir sürpriz yapabilirsiz. Şahsen bana yapılsa çok mutlu olurum. 😬
Benim geriye bu minnoş fotoğraflarıma bir bu kadar tatlış fotoğraf albümü almak kaldı umarım bulabilirim. 
Aynı zamanda fotoğraf bastırmak istediğiniz süreçte aklınıza takılan her türlü soruda siz yardımcı olmaya çalışacağım. Bana bunun için instagram DM üzerinden ulaşabilirsiniz. İnstagram üzerinden benim polaroid baskı fotoğraflarıma ulaşmak için buraya tıklayın.İnstagram profilime ulaşmak için ise Makeupbykubishhha tık tık...Umarım sizler için gerçekten faydalı olmuştur. Eminim sizlerin de bastırmak istediği yüzlerce fotoğraf vardır. 😏 Haydi o zaman fotoğrafları seçmeye! 
Bir sonraki blog yazımda görüşmek dileği ile sevgiyle kalın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar