FARMASİ EYE BB CREAM


Uzuuuunnnca bir aradan sonra herkese selam kızçeler..! Nicedir okul koşuşturmasından bloga vakit ayıramıyordum. Fakat bu süreçte yine de instagramda aktif olmaya özen gösterdim. Hadi şöyle güzelce bir pazar tatili ile kozmetik deneyimlerimi sizlerle paylaşayım. Bugün başlıktan da anlayacağınız üzere sizlere Farmasi eye bb den söz edeceğim. (YouTuber girişi)  :) 
Çok yakın bir zamanda deneyimlemem adına bana sevgili @farmasinurcan tarafından gönderilen bu eye bb bende tatlı bir heyecan yarattı şöyle ki ben 1seneden fazladır Farmasinin BB kremini kullanıyordum ve cok memnunum ki herkese tavsiye ettiğim ve çok güzel geri dönüşler aldığım bir ürün oldu fakat gözaltı için olanını çok merak etmeme rağmen deneyimleme fırsatı bulamamıştım. Hal böyle iken Nurcan hanım sayesinde bu fırsatı yakaladım. Bendeki Medium To Dark ki zaten bu eye bb nin 2 tonu var , ilki yani en açık tonu olan Light To Medium...Birbirine son derece yakın tonlar olsa da siz yine de tercihini aydınlık gözaltıları elde etmek adına Light To Medium dan yana kullanın derim kızçeler...


Şimdi gelelim bendeki etkilerine;

 İlk izlenim olarak şunları söyleyebilirim ki;

✔️Kremsi bir yapısı var.
✔️Kolayca dağıtılabiliyor.
✔️Kapatıcılığı iyi.
✔️Gözaltlarına canlılık kazandırıyor.
✔️Aplikatörü ergonomik.
✔️Spf 15 içeriyor. 

Ee daha ne olsun ❣️Sanırım bittikçe alacağım bir ürün daha...👍🏻 Hem uygun fiyatlı hemde ihtiyaçları karşılayan bir ürün olması sebebiyle siz de bu ürüne sahip olmak isterseniz hemen instagram üzerinden @farmasinurcan hesabı ile irtibata geçin...Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.Ürün görsellerine instagram profilimden bakabilirsiniz.  İnstagram profilime ve ürün fotoğraflarına ulaşmak için buraya tıklayın. Bir sonraki blog paylaşımımda görüşmek üzere...Bakımlı kalın...💋



Yorumlar

Popüler Yayınlar