Clinique online alışverişi

Merhaba hanımlar bugün sizlere geçtiğimiz günlerde yaptığım fakat mesleğimden dolayı yoğun olduğum için henüz yazmaya fırsat bulduğum Clinique alışverişimden söz etmek istiyorum. Öylece instagramda dolaşırken bir hesabın Clinique ten birtakım şeyler aldığını gördüm tabi benim bu markaya olan zaafım beni hemen alışverişe yönlendirdi.Siteden kampanya dahilinde olan Clinique chubby stick lerden vardı hemen çantaya atmalık pratik olduğu için bir tane edinmek istedim.Sepetime de seyahat boy ürünlerden Clinique in meşhur nemlendiricisinden 2 paket attım. Şimdi isterseniz alışverişimin detaylarına geçelim. 

Gördüğünüz gibi kırmızı tonlarda nemlendiren ve renklendiren güzel bir ruj...ismi 11 two ton tomato...Fiyatı 19 tl
O kadar çok beğendim ki büyük boyunu da alacağım bendeki seyahat boy...Kırmızının günlük makyaja en uygun tonu diyebilirim özellikle yazın kullanmak için biçilmiş kaftan olduğu düşüncesindeyim. 
Bu da meşhur nemlendiricisi bunu da kullanma fırsatım oldu ve inanın her türlü övgüye layık! 

2 şişe nemlendirici ve ruj için gayet hesaplı bir alışveriş oldu diyebilirim. En kısa sürede ürünler hakkında detaylı bir yazı da yazacağım. Umarım beğenmişsinizdir.Sevgiyle kalın... 

Yorumlar

Popüler Yayınlar