Clinique chubby stick two ton tomato

Selaaammmm bugün sizlere geçtiğimiz günlerde yaptığım bir alışverişten dün blog yazısı yazmıştım sonrasında instagrama attığım fotoğrafın ardından bu ürünle ilgili gelen yorumlardan sonra daha fazla ertelemeden bu güzellik ile ilgili bir yazı yazmamın zamanı geldiğini anladım. Öncelikle 19 tl gibi uygum bir fiyatı oluşu ürünü benimsemek tanımak fikir edinmek adına son derece uygun aynı zamanda seyahat boy oluşu Çantaya at çık dediğimiz pratik ürünlerden olması beni cezbeden kısımlardan biri... Şimdi isterseniz görsellere göz atalım; 
Üstteki görselde alışveriş detaylarını yazmıştım bir önceki postu inceleyebilirsiniz...







Bu da dudaktaki duruşunu...Üstelik tek katta verdiği etki bu, aslında burda durdugundan 2 ton daha koyu ama ışığın azizligine uğradım diyebilirim. Uygun ışığı yakaladığım zaman sizler için bir kez daha fotoğraflayacağım.evden alelacele çıkmak zorunda kaldığım için ancak bu kadar çekebildim...yalnız şunu söyleyebilirim ki kırmızı rujun günlük makyaja en uygun tonu...aslaaa yapış yapış bir his yaratmadan nemlendirmesi ise 10 üzerinden 10 Büyük boyunu alacak mıyım elbette alacağım...Ürün 1.2 gr üstelik kargo24 kodu ile de kargo ücretsiz daha ne olsun...

Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur...
Ürünü satın almak ya da incelemek için buraya tıklayın. 
Sevgiyle kalın...


Yorumlar

  1. bloğun hayırlı olsun yeni keşfettim takibe aldım :) bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar