Yaz için ruj önerileri (Avon color trend flirt, essence love letters dear peach, Golden rose velvet matte 02)


Hanımlar merhabaaaa...17 sene sonra bloga yazı yazıcam farkındayım ama öğretmen olduğum için inanın çok fazla vakit ayıramıyorum buraya tatilde bunu elbette telafi edeceğim garantisi veriyorum. Bugün sizlere bahar ve yaz aylarına uygun elimde bulunan birkaç rujdan söz etmek istiyorum. 


Renklerini bu şekilde göstermek istedim öncelikle ki fikir sahibi olabilesiniz...Şimdi bunları artıları ve eksileri ile yorumlayalım...


Sırası ile gitmek gerekiyorsa ilk ruj Avon markasının yan ürünü olan color trend serisinden Flirt isimli bahara ve yaza uyacak bir renkte ruj...Bu ruj kesinlikle siyah kapaklı seri gibi opak değil tek başına uygulamanız durumunda bunu göz önünde bulundurun ıslak bir bitişi var kimisini rahatsız edebilir sanıyorum bu beyaz kapaklı seri nemlendirici etkili rujlardan...Bir zamanlar elimden düşmezdi fakat artık opak ve olabildiğine mat rujlardan hoşlandığım için bu ruju bir köşeye kaldırdım dediğim gibi şayet bu tarz nemli bir his yaratan ve çok da opak olmayan rujlardan hoşlanıyorsanız tam size göre bir ruj bu... Üstelik cok da uygun fiyatlı yanılmıyorsam 6 tl gibi bir fiyata almıştım. 



Şimdi gelelim 2.ruja ki bu ruj benim ennn sevdiğim rujlardan biri olur...Dünyanın en doğal en hoş rengine sahip...Dudağı kurutmayan kadife matlığında bir ruj...aldığım günden bu yana elimden düşmüyor diyebilirim. Bittikce alınacak ender rujlardan. Hâlâ deneme fırsatı yakalamadıysanız anneler günü indiriminde bir şans vermenizi öneririm. Üstelik bu serinin 27 numarası mac kinda sexy e dupe gösterilen bir ruj bu da burada dursun efenim ilgililerin dikkatine. Ben bu ruju watsonstan 13 tl ye aldım.



Veee gelelim 3. Ve son rujumuza essence love letters koleksiyonundan dear peach rengi...koleksiyonda kalem rujdan 2 renk vardı ama benim tercihim seftali tonlardan yana olduğu için bunu aldım. Bir de bunun pembe olanı vardı. Açıkçası ben yine belirtmeliyim ki rujda matlık ve opaklık aradığım için bu da bana hitap etmiyor ama baharlık mi evet tam baharlık bir ruj üstelik kalem ve çevirmeli mekanizması sayesinde oldukça pratik bir ruj...Fiyatı 8 tl olması lazım...Sanırım bir daha koleksiyon diye hiçbir ürünün üstüne atlamayacağım.

Evet hanımlar uzun zaman sonra da olsa bloga bir şeyler yazmak gerçekten çok iyi geldi özlediğimi fark ettim.Umarım bir dhaa bu kadar ayrı kalmayız sizlerle...Ve yine umuyorum ki sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Sevgiyle kalın...


Yorumlar

  1. Merhaba, essence love letter ruju nerden bulabiliriz

    YanıtlaSil
  2. Flörtle konuşulacak konular mı arıyorsunuz? Tıklayın:flörtle konuşulacak konular

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar