Bobbi Brown online alışverişim


Merhaba kızlar yaklaşık 3 hafta önce bobbi brown sitesinden online alışveriş yapmıştım.Ve bunu instagram üzerinden paylaşmış olsam da neden buradan yazmadığım düşüncesi kafamı kurcaladı ve bende hemencik yazmaya koyuldum.En azından Bobbi Brown online alışveriş yapmak isteyenlere fikir olması açısından. Biliyorsunuz ki Bobbi Brown daha çok yeni olarak online alışveriş sitesi açtı ben de bunu fırsat bilip hemen merak ettiğim bir fondöteni edinmek istedim. Ürünlerimi çarşamba günü sipariş ettim ve kargom bana cumartesi günü ulaştı oldukça hızlı ve ilgili olduklarını düşünüyorum. Online siparişi verdikten sonra siteye mail atıp takip numaramı istedim birkaç saat sonra geri dönüş yapıldı ve kargomu bu şekilde takip etmeye başladım. Bobbi Brown online alışveriş sitesi yeni açılmasının şerefine olsa gerek kargo bedava ve bu gerçekten alışveriş yapmayı tetikleyen bir unsur benim için...Üstelik alışverişlerinizin yanında gerçekten çok güzel ve kullanışlı hediyeler gönderiliyor. Şimdi isterseniz benim kargoma şöyle bir göz atalım daha sonra detaylara inelim...



Ortada duran fondöten benim siparişim yanındaki ürünler ise fondöten alışverişimin yanında gelen hediyeler.Sizce de cok kârlı bir alışveriş değil mi? 





Evet benim rengim warm ivory 1 peki ben denemeden nasıl mı seçtim tabi ki sevgili youtuber mevy ( Merve Özkaynak ) sayesinde...Yine bir gün onun videolarını izlerken bir fondötenin cildindeki duruşuna bayılmıştım. Ve o gün almaya karar verdim üstelik kendisi ile cilt tonumuz aynı...Bu nedenle tereddüt bile etmeden onun rengini işaretledim.Denedim ve bana birebir uyduğunu gözlemledim çok doğru bir tercih yapmışım. Fondöteni ilerleyen günlerde oldukça detaylı olarak yorumlayacağım Fondötenin fiyatı 140 tl...

Şimdi gelelim hediyelere;


Bu 100 tl ve üzeri alışveriş yapanlara 200 tl değerinde olduğu söylenen bir hediye...Bobbitogo seti 140 tl lik alışveriş yaptığım için 'bobbitogo'  koduyla alabilirsiniz fakat bu sınırlı sayıda üretim olduğu için herkese gönderilmiyormuş sanırım ben şanslı gruptayım. İçerisinde volume verip uzatıp aynı zamanda kıvırdığı söylenen smokey eye mascara,  hydrating eye cream, ve ruj/far paleti mevcut...Bu smokey eye mascara 100 tl altındaki siparişlerde de yalnızca tek başına hediye ediliyor bir de ilk siparişe özel hediye de varmış 'hoşgeldiniz' kodu ile benim tercihim bu setten yana olduğu için o kodu kullanmadım ilk alışverişim olmasına rağmen...Bir de sanıyorum bu set yurtdışında sephoralarda satılıyor...

Şimdi ürünlere yakından bakalım;  

Bobbi Brown hydrating eye cream


Bobbi Brown smokey eye mascara




Bunlar da paletin gün ışığında fotoğraflanmış hali. Palette ruj/krem allık,  3 mat bir ışıltılı far var. Günlük kullanıma oldukça uygun olduğunu düşünüyorum. Icinden çıkan fırçası da yumuşacık...Seyahatlerde yanımdan ayırmayacağım. 

Şimdide gelelim alışverişleriniz ile birlikte seçebileceğiniz 2 adet ürüne; 

Benim seçtiğim 2 adet seyahat boy ürün bunlar siz isterseniz farklı şeyler de seçebilirsiniz. Bunlardan biri çift yönlü concealer ve blending brush diğeri ise makyaj temizleme suyu...

Concealer Blending Brush ı henüz deneyimleme fırsatı bulamadım.

Hayatımda kullandığım en yumuşak üstelik farı en güzel karıştıran fırça 👍Ve daha şimdiden makyaj çantamın olmazsa olmazı haline geldi.

Bobbi Brown instant long-wear makeup remover 30 ml geldiğinden bu yana yalnızca 1 hafta boyunca kullandım ama yeterince bilgi sahibi olduğum kanaatindeyim. Yakın zamanda bununla da ilgili bir yazı yazacağım şimdilik lafı çok uzattığımın farkındayım o yüzden başka bir yazıda detaylı olarak yorumlayacağım. 


Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur. Bobbi Brown online sitesinden alışveriş yapmak isteyenlerin aklından biraz da olsa soru işaretlerini sildiysem ne mutlu bana...Benim için sorunsuz ve inanılmaz memnun kaldığım bir alışverişti zaten Bobbi Brown bayıldığım markalardan biri...Yine yeniden bu siteden online alışverişlerime devam edeceğim. Sevgiyle kalın...
www.bobbibrown.com.tr 







Yorumlar

Popüler Yayınlar