Macromax (Yeni nesil temizlik)

Uzun bir aradan sonra yeniden selam güzellikler...Mutlu haftasonları diliyorum. Ee madem haftasonu şöyle dip köşe bi temizlik yapılsın. Böyle dediğime bakmayın beni bilenler bilir Obsesif Kompülsif temizlik düzen ve simetri hastasıyım. Temizlik için hafta sonunu beklemem her an her dakika bir yerleri silmek hizalamak ve düzenlemek benden sorulur. 
Şimdi gelelim asıl meseleye...
Geçtiğimiz haftalarda yine en sevdiğim sosyal platformlardan instagramda gezinirken keşfette karşıma macromax firmasına ait  ayaklı sepet çıktı. Sizi bilmem ama ben hayatımda ilk kez böyle bir şey görüyorum. Görür görmez aşık oldum diyebilirim. Düşünsenize eğilip bükülmeden çamaşırları astığınızı ya da ütü yaparken eğilmeden ütülenecek kıyafetlere ulaştığınızı daha az efor ile daha çok iş.Bu ergonomik tasarım için kendilerini tebrik ederim. Şu güzelliğe bakar mısınız 😍 ⬇️



Gözüm fazlasıyla ayaklı sepette kalmasıyla beraber bendeki ürünler tam her evin olmazsa olmazı denilen mikrofiber bez, tırnak koruyan sünger, silikon mandal ve sihirli sünger (hani şu bu aralar çok meşhur olan son derece kaliteli ve bir o kadar renkli süngerlerden söz ediyorum. ) Firmanın ürünleri o kadar kaliteli ve başarılı ki inanılmaz memnun kaldım. 






Bunlar nasıl minnoş renkler böyle yerimmm❤️






Mikrofiber bezlerimin rengarenk oluşu temizliğe extra teşvik 😉 Adamlar temizliğe farklı bir renk katmış yenilikçi ve cıvıl cıvıl  ürünlere bayılırım.Bu temizlik malzemesi bile olsa... 

Firmanın online satışı mevcut tabi yalnızca bendeki ürünler değil birçok ürüne siteleri üzerinden ulaşabilir instagram aracılığı ile kendilerine merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Kendileri çok ilgili kişiler her daim yardımcı olmaya çalışıyorlar ki bu da benim açımdan + puan.Sözün özü gözü kapalı güvenip alışveriş yapabilirsiniz sevgili temizlikseverler asla pişman olmayacaksınız bana güvenebilirsiniz. Firmanın instagram ve online sitelerine ait linkleri aşağıda bulabilirsiniz. 
Temiz evler,  mutlu günler diliyorum...Bakımlı kalın...❤️ 

Macromax instagram : https://www.instagram.com/macromaxturkiye

Macromax online site : www.macromax.com.tr/
Temizlik, düzen, kozmetik ve kişisel bakım adına beni de takip etmek isterseniz instagram hesabım : https://www.instagram.com/kubishhha

Yorumlar

  1. hello dear sir/madam
    I read your blog
    Nisan 14, 2018
    MACROMAX (YENİ NESİL TEMİZLİK)for a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    Packers And Movers Bangalore
    Packers And Movers Chennai
    Packers And Movers Bangalore
    Professional Movers and Packers hyderabad

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar