Lykia radyatör ve süpürge parfümü


Herkese selam kızçeler...
Bugün sizlere uzun zamandır severek kullandığım Lykia süpürge parfümünden söz etmek istiyorum. 
Bir süre önce tanışmış olduğum bu ürün vazgeçilmezlerin arasında yeri çoktan aldı bile...

Ben bu ürüne temizliğin tamamlayıcısı adını verdim. Bir taşla iki kuş vurmak diye buna denir. 
Hem evi süpürüp hem de evinizin misler gbi lokmasını sağlıyorsunuz. 







5li paket şeklinde satılan bu ürünün kullanımı çok basit bir poşet açıp yere saçıyorsunuz ve süpürmeye başlıyorsunuz. 
Siz toz torbasını değiştirene dek her seferinde o koku evinizi saracaktır.Ben su an 3. paketteyim. Her bir paketin fiyatı yanılmıyorsam 29.90₺ 
Ürünlere buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. 


Aynı zamanda firmaya ait diğer bir güzel ürün ise radyatör parfümü...
Kalorifer üzerine paketi yerleştirip mis kokunun odayı sarmasını bekleyin ki daha paketi açmadan buram buram kokuyor ❣️Markanın ürünlerini deneyimleme fırsatı yakaladığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Bundan sonra bittikçe alınacaklar arasında yerini alan ürünler oldu. 🎈



Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Bir sonraki blog yazısında görüşmek üzere sevgiyle kalın...😘


Yorumlar

Popüler Yayınlar