Bioderma sensibio H2O


Selam güzellerrr...Yağmurlu bir günden hepinize merhaba.Okuldan az önce geldim ve ayağımın tozuyla sizlere beni kendine hayran bırakan bir üründen söz etmek istiyorum.  Bugün sizlere bana ulaştığı günden bu yana elimden düşürmediğim bu temizleme suyu hakkında konuşmak istiyorum. Dürüst olmak gerekirse hayatımda ilk kez Bioderma sensibio H2O deneme fırsatı buluyorum. Öncelerde fiyatından dolayı elimin pek gitmediği doğrudur. Ta kiiii kozmium sitesinden elime ulaşna dek...Tüm samimiyetimle söyleyebilirim ki ben bundan sonra yalnızca bioderma sensibio H2O kullanacağım.



Şimdi diyeceksiniz ki fiyatı yüksek değil mi ki? Eczanelerde evet ama kozmiumcom da oldukça uygun fiyata hele ki bir önceki postta sizlere sunduğum ücretsiz kargo kodu C2WDS63L ile tadından yenmez...

Şimdi gelelim beni kendine hayran bırakan yanlarına ;
●En zorlu en koyu makyajları bir çırpıda çıkarıyor
●Asla yağlı his bırakmıyor. (En sevdiğim yönlerden)
●Durulama gerektirmiyor.
●Cildimde herhangi bir alerji yaratamadı.
●Oldukça bereketli
●İçeriği en temiz ürün

daha ne olsun... ;)



  Üst kirpik diplerine bile sürdüğüm kalemi saniyeler içinde çıkarmasına ne demeli peki...Ben bir pamuğa döküp gözümün üstünde maximum 3-4 sn bekletip asla gözüme bastırmadan hafif bir hareketle pamuğu gözümde gezdiriyorum.Ve sonuç inanılmaz!
Bence sitede bu denli uygun fiyata iken denemeyen kalmasın bana da bırakın hepsini bitirmeyin... :D Buraya tıklayarak siteye ulaşabilirsiniz. Ürüne ulaşmak için ise buna tıklayınız.
 Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Hepinizi kocaman öpüyorum. Bakımlı kalın...




Yorumlar

Popüler Yayınlar