Pure beauty cc cream

Bayanlar bugün cc cream üzerine detaylı bir inceleme yazısı yazmak istedim. Pure beauty cc cream spf 30 içeriyor, böylelikle makyajın altına extra bir güneş koruma kremi kullanmaya gerek kalmıyor. Kremi ister tek başına ister fondöten altına baz olarak kullanabilirsiniz, ben tek başına kullanma taraftarıyım.Gunes koruma faktörü içermesi açısından artı puan cepte...ışıltılı bitişi sizi korkutmasın eğer pudra ile sabitleyecek olursanız bu sorun ortadan kalkacaktır.Fakat o canlı ışıl ışıl görüntüyü seviyorsanız ki zaten çok da abes bir görüntü yaratmıyor o halde sizin için sorun teşkil etmeyecektir.Ben yüzüme verdiği o aydınlık görüntüye bayılıyorum . Üstelik benim açımdan kapatıcılığı orta derece...Cildiniz problemli değil ise kapatıcılığı sizin için de yeterli gelecektir.Pure beauty cc cream in 2 rengi mevcut bendeki ivory bir de natural var ama o beyaz tenlilere ya da kumrallara oldukça koyu gelecektir.Tercihiniz ivory renginden yana olsun. Fiyatı 27 tl watsonslarda bulabilirsiniz. Stay in love 💕 💋 😍

Yorumlar

Popüler Yayınlar